به عنوان یک متخصص هنر معاصر در کریستیز، Lexi Bishop خود را به عنوان بخش اصلی تیمی که به خوبی در شناسایی هنرمندان نوظهور که تبدیل به پدیده های بازار شدند، تثبیت کرد. سپس در اقدامی غافلگیرکننده در سال 2019 راهی دنیای گالری شد. پس از مدتی به عنوان فروشنده وابسته در گالری Nino Mier لس آنجلس در مراحل اولیه بیماری همه گیر، او به تنهایی موفق شد، و اکنون اقداماتی را انجام داده تا گالری خود را در شهری بدون اکوسیستم بازار هنری قابل توجه افتتاح کند: پیتسبورگ. ، پنسیلوانیا، جایی که او و شریک زندگی اش مستقر هستند.
تقریباً هیچ گالری هنر معاصری در پیتزبورگ وجود ندارد که حضور قابل توجهی در خارج از شهر داشته باشد، و باز کردن فضایی در آنجا در تئوری می تواند منجر به فروش اندک و ترافیک کمی شود. بیشاپ در مصاحبه ای گفت که حاضر است در شهر قمار کند زیرا عادت های خرید بسیار تغییر کرده است. در حالی که در لس آنجلس، 80 درصد فروش های انجام شده توسط Bishop مجازی بود. این امر او را به این درک سوق داد: از آنجایی که مردم بسیار مایل بودند بدون دیدن این هنر شخصاً خرید کنند، اهمیت کمتری داشت که گالری او در کجا قرار دارد – در عوض همه چیز در مورد ایجاد ارتباطات بود. او گفت: «اگر فروش از راه دور بخش بسیار بادوام این تجارت است و مشتریان با خرید آثار هنری فقط از JPEG راحت هستند، فکر میکنم میتوانم این ریسک را بپذیرم.»
بیشاپ با اجرای نمایش های پاپ آپ در سراسر شهر در سال گذشته، با نمایش هنرمندانی مانند مولی گرین، سیناد برسلین، و اریک دوایت هنکوک تحت نام گالری اینجا (که ماه آینده در طرح پلتفرم دیوید زویرنر شرکت خواهد کرد)، در حال افتتاحیه است. فضای گالری دائمی که در خیابان تیلور در محله خیابانهای جنگ مکزیکی شهر قرار دارد. این گالری در یک ساختمان قرن نوزدهمی که برای سالها محل یک پیتزافروشی بود، قرار دارد و در ۲۲ آوریل با نمایش انفرادی ربکا راو، نقاش ساکن بروکلین، افتتاح میشود. بیشاپ به صورت آزمایشی با هنرمندان کار می کند تا آنها را برای نمایندگی رسمی در گالری خود در نظر بگیرد.
بیشاپ گفت که این گالری در فاصله کوتاهی از موزه اندی وارهول قرار خواهد گرفت که یک مزیت است، زیرا تقریباً همه مجموعه داران بزرگ در منطقه در مؤسسات محلی مانند آن جایگاه دارند. اکنون، او در حال برقراری ارتباط در این منطقه با ارتباط با مؤسسات است، از جمله جاشوا هاگن، دکتری که بودجه نمایشهای موزه وارهول را تامین کرده و اخیراً اثری از جیمی ارنست را از بیشاپ خریداری کرده است. یکی دیگر از طرفداران افتتاح در خارج از نیویورک یا لس آنجلس – مراکز اصلی گالری های هنری در ایالات متحده – این است که مردم در طول همه گیری همه گیر در سراسر کشور نقل مکان کرده اند.
اسقف خود یکی از این افراد بود. هنگامی که او نیویورک را ترک کرد، دید که تعداد زیادی از هنرمندان نیز به مناطق دیگر می روند. او گفت: «نیویورک برای هنرمندان، به ویژه هنرمندان جوان، بسیار گران است. بیشاپ گفت، برخلاف نیویورک، فضاهای قابل دسترس برای اجرای هنرمندان، آب و هوای معتدل تر و فضاهای استودیویی مقرون به صرفه تر در لس آنجلس، این شهر را با هنرمندان نوظهور پرجمعیت کرده است. او محیطی مشابه در دسترس هنرمندان در پیتسبورگ می بیند.
او گفت: «من فکر میکنم بسیاری از مردم احساس میکنند که همهگیری هر نوع برنامهای را که ممکن است داشته باشند تسریع کرده است. من هرگز نمی توانستم فضایی را در لس آنجلس باز کنم به دلیل هزینه املاک و مستغلات در آنجا.
بیشاپ ادامه داد: در پنج سال گذشته، تغییری در شهر با فارغ التحصیلان M.F.A. برنامه هایی در Carnegie Mellon و دانشگاه Pittsburgh که ترجیح می دهند به جای نقل مکان به مراکز ساحلی در این منطقه بمانند. هنرمندان دیگر به عنوان پیوند وارد می شوند. بیشاپ گفت: «احساس میکنم در زمان مناسب آمدهام.